mitt i natten, som vanligt

Heeeeeeeey, sitter och lyssnar på Alicia Keys nu, alltså, av kvinnliga artirster är hon min favorit helt klart, helt lugnt. Jag tål inte kvinnliga rappare, annars hade väll någon av dom varit min favorit, men jag vet inte, det känns så fejk från deras sida och att Nicki Minaj och Lil' Kim FORTFARANDE håller på att bråka och dissa varandra i låtar gör att jag inte kan lyssna på något dom gör, så MOOBBAADEEEEE

Men men, gissa vad jag har gjort, spelat cod. Är hyffsat bra faktiskt, ska öva mer i veckan så sen kommer jag vara fett kung på det. Ska slå alla killkompisar jag känner på det.

Och sen en tredje grejj är att jag börjar nog få sömnproblem, kan inte somna tidigt. Ska sätta på one tree hill och försöka bli trött till det, annars måste jag ligga helt pigg och lyssna på instrumental låtar för att kunna somna efter typ två timmar... haha, men aa bye

 
HAHAH provade mammas glasögon, allt blev mkt klarare, kommer nog behöva linser när jag blir äldre, men for now, im fine med att inte se saker på längre avstånd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0