nattinatt

Heeeeeeeeey
Vad hände idag Jennijenni? Ingenting, först satt jag vid datan, sen gick jag runt, sen satt jag vid datan, asså vad har jag gjort dag ens? Jag spelade lite cod, men jag har alltid kört black ops nu testa jag mw2 och det va AWESOOOOME, grymt mkt bättre! Sen har jag suttit på mitt rum, börjat på one tree hill säsong 3 nu så ska titta på ett avsnitt sen ska jag sova, ååååh vet ni, elida satt i sin säng, så jag gick fram till henne och smaskade på en klubba i hennes öra, ni vet, man måste leva upp till att vara en lillasyster, så hon va still fett länge, sen helt plötsligt fick jag väääääärldens smäll i huvet så jag flög och landa håååårt på min säng och sen ner i golvet, asså hahahah, jag trodde inte hon skulle slå mej så jag va inte beredd. Och jag är en såndära överdrivare, jag var sugen på en klubba så jag hämta sex stycken (y) life is sweeeeeeeet, 79 dagar kvar nu!! men godnattttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0