Somebody told me sleep was a cousin to death...

...så jag tänker inte sova, haha ne men sitter fortfarande uppe och ruttnar, jag är fett sugen på att dygna men jag ångrar mej alltid djupt efteråt, ååh minns ett spel när jag var liten så hon ba "hon sover djupeeeeTE"  åh, det spelet <3333
I alla fall, i morrn eller nu för er men för mej i morrn äre redan åttonde april, sen åttonde maj, sen åttonde juni, sen åttonde juli då har jag varit hemma i några dagar. dubbel v o dubbel v.

haha började skriva för typ en timme sen, fasnade på youtube... aah men nu äre väll dags att sova, har en LÅNG DAG i morrn.

 
om killar kan lägga ut bilder på sej själva utan smink kan jag med, jag kan allt. Och ja jag sover med idomin på läpparna men det vet ni redan PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0