12e Augusti 2011

tjaaa, soooooft ska börja blogga mer typ, så säger jag alltid...
Men idag vet jag inte, jag hämta th från jobbet kom hem näästan fick åka tillbaka för hon glömde nycklarna, sen skulle vi till seb så vi tog bussen och fick åka tillbaka för hon glömde en anna grej hemma, haha...

Jaa men jsute idag vare hejdå till seb :( hade fett trevligt och sådära hemma hos honom med massa pers, han drar till usa i fyra år typ :( palla lixom... okej skojja, FETT kul för honom!
Så det var fett tråkigt att säga hejdå och det, sen drog jag, niclas, vanessa, nelly och emma vidare hem till th och softa lite där, dom är heeeeelt störda haha jag älskar dom!

Så jaaeee, soft. ååh har några bilder att lägga in :D



Natalia och jag :)


hahahha titta coffe, fett söt :)


Victoria och jag :)


och så dennis och sebastian :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0