vaaaaa?

Heeej människor, så drog och dansade idag fast vi pratade mest typ. Det var skönt så vi alla är på samma sida när det gäller dansen lixom, sen lärde vi oss refrängen på en låt och det kommer bli tungt. Känns sjukt att jag sitter och bloggar om dansen!!! Förra året i Panama läste jag ju vad dom andra skrev lixom... ååh, känns lite 2009, ÅH JAG ÄR SÅ SJUKT INNE PÅ 2009.. ååh, kan skriva ett sånt inlägg sen, asså ååh. typ ångest :( ahahha
Aa men sen så tagga vi hem till mej, jag och Th asså, drog till ica köpte ingridienser till cupcakes så baka vi hemma hos mej så kom Ludde och Rasmus oxå, så satt vi på mitt köksgolv och åt cupcakes och drack te, hahaha fett fattigt vi har ju fortfarande inte köksbord än. Men det var feeettmysigt. Sen drog vi hem till Th och titta på film och så, sen vare bara jag och Th kvar så har vi snaaaaaaackaaaaaaaaaaaaaaaaat typ, si, yes, ja.
hahahaha bjuder på en awkward bild från i somras, någon vecka efter att jag hade kommit hem bara, good times ;) haha skojja, d är fortfarande good times.. typ något sånt, ja..tack hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0