21a Februari 2011

ahmen tja jag har inte bloggat för jag har helt enkelt inte pallat det är inte lätt att göra det när det är så varmt man blir ju trött av varmheten idag har jag pluggat lite men jag försov mej till klockan ett och jag planerar att göra det för resten av veckan då jag inte har så mycket plugg förutom en stor svenskauppgift och komma ikapp med matten idag gjorde jag ett engelskaprov det var väldigt lätt jag lyssnar på okänd musik nämligen oskar linnros ska byta tillbaka till hemmaplan nu då jag känner att jag befinner mej på främmande mark inte lätt inte lätt jag älskar att skriva utan punkter man sparar på mycket energi hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0