Love The Way You Lie Part 2/I Need A Doctor @ Grammy Awards


Asså, omg. Jag fattar inte, hur kan man va så grym? Visst har Rihanna blivit bättre live, och Eminem asså... Om ni inte pallar titta på hela så spola i alla fall tlls 3.20 då börjar dom med i need a doctor, den va bäst under hela grammys, seriöst. Och är det bara jag som tycker Dr.Dre var bättre live? Ah men det va grymt i alla fall. 5.37 till 5.42... jag dör, vad hetere... fett mkt.. inlevelse, asså... fattar ni? titta bara för jag dööööör

Och jag tycker det är så gulligt att först uppträde Usher och Justin Bieber tillsammans, och där är Usher mentor, dom är världens sötaste team jag skojjar inte, sen uppträde Dr.Dre och Eminem tillsammans oxå och där är Dr.Dre mentor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0