110102

Men godmorgon, klockan är bara tjugo i tolv, jag vaknade elva. Vet ni av vad? Amanda ringde och väckte mej. För första gången på ett halvår nu, minns förut på alla lov och sånt ringde hon mej alltid typ en gång i timmen, GÅ UPP NU, hahaha. Men men, idag ska vi till El valle, min kusin fyller år, så det blir bara att slappa fram tills det, ska nog sova lite till ;p Och juste vi kan "smsa" gratis, d är inte riktigt sms men jo, d äre.. d är gryyymt, och jag har alltid tyckt att apple saker är överskattat, men verkligen inte! Hade jag bara haft min sony ericsson mobil hade vi ju inte kunnat ringa varandra och smsa, så tuungt, d är meningen med livet nu asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0