110116

Hej på er, går ganska bra med plugget nu, är strax klar och då ska jag göra lite mer som ska in i veckan så jag kan ta ledigt i morrn och bara chilla vid poolen all day long, är snart klar ju så när det blir mörkt ska jag nog titta på film och dricka cooooca cola. Det ska typ va fint väder hela veckan så hoppas inte den här veckan blir lika tung (på ett dåligt sätt hahah) som den som nyss va... nu är livet bra igen, när jag skickar in min sista naturkunskapsuppgift!!!!!!!!!!!!! eller jag har en liten kompletering kvar men den är fett liten såå, yeeeees! den här terminen börjar jag med musik!!! :D


Det är så mycket käääääääääärlek på den här låten, måste vara de bästa just nu, den bästa från paper tail äre i alla fall. Alltså, T.I är så underskattad, han är en sån som dom flesta "bara lyssnar på" men han är verkligen kvalitè rappare, texten är tung, soundet är tungt, han är tung. Han är verkligen nummer 2 av dem bästa rapparna för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0