Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Fett tråkig fråga... ska jag säga allt jag vill ha istället? Ta fram era anteckningsblock nu
coca cola, chips, caramel popcorn, tusen bra filmer, bort med skolan, pengar, en grym karriär, en skön säng, fint väder, ändå vill jag ha snö, sverige, vännerna, jag vill ha min grymma dator som är i sverige, jag vill ha mvg i alla ämnen, jag vill dansa igen, jag vill ha en iphone, jag vill ha meeeer kläder, jag vill ha tid, mer tid på att göra saker, jag vill ha ett duntäcke, jag vill ha helg, jag vill ha juli, jag vill ha maj, jag vill ha amanda, th, stina och moa, jag vill ha grymma hörlurar, sen vill jag ha vad heter dom dära... minns inte vad dom heter, sen vil jag ha tusen snygga skal till min ipod, jag vill ha nytt hår, jag vill ha mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0