Dag 9 - Dina framtidsplaner

Haha, jag hatar att planera, men lite planer har man väll. Jag ville bo utomlands i ett år, och det gör jag ju nu så jag planerar väll att gå klart gymnasiet, sen ska jag definitiiiiiiift ta nåt år ledigt, kommer typ jobba på ica maxi då eller nåt. Sen kanske plugga vidare till något, har haft några ideer på olika företag och så, oftast äre inom dans men asså det krävs mycket, väldigt mycket. Annars vill jag utbilda mig till något där man måste ha skjorta, kjol och högklackar på. Hahha, bara för att jag aldrig skulle ha det i vanliga fall så vill jag ha det någonstanns så då vill jag ha det på jobbet, så något kontorspappers jobb, haha nej men jag vill ha något jobb där man ska vara seriös och så, jag vet vilka jobb jag menar men pallar inte skriva ut allt här. Sen planerar man väll att skaffa familj, man och tre barn MAX. Och sen ska jag leva lycklig i alla mina dagar med en snygg man, och fina barn i en villa fast här i stockholmstrackten ;)

Kommentarer
Postat av: sofia'

hahahah du är så jävla klockren !

2011-01-04 @ 13:40:18
URL: http://sofiafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0