Drar I Morgon

okej jag bloggade inge mer, dagen bara drog. Men har typ inte gjort så mkt mer, nu klockan elva på kvällen ska jag börja packa, i morrn drar vi och trumans till chiriqui, ligger typ högst upp i panama så det är typ bara 15 grader, vilket betyder att jag kommer frysa ihjäl. Skulle va bra om th hade skickat tjocktröjorna jag köpte nu asså, för tog inte med mej så många... men men. Vi ska typ bo på ett hotell så jag är glad för att vi kommer få äta där typ tre dar i streck, elida fyller år på fredag så vi firar henne där då. Blir säkert nice. Fast ska upp fett tidigt i morrn och åka bil fett länge. Och jag vene om det kommer finnas internet på hotellet. Vi får se helt enkelt. Så BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0