Incredible me

Heeeeeeeej, vi tog bilen istället? Har jag berättat ens att vi har ny bil? Kan lägga in bild på den sen den är SKITSNYGG. Men aa, vi drog till Multiplaza först och åt och gick till några affärer, köpte två parfymer och ett par gråa jeans, köpte min parfym! Dom som känner mig vet vilken parfym jag menar ;) Sen köpte jag sunkissed med Jennifer Lopez.. eeh aah, sen drog vi till multicentro och fikade typ... Kom hem, nu ska jag plugga lite och sen blir det sova, i veckan eller nästa helg ska jag ta tag i mitt liv och göra upp schema och saker... och jag ska börja gå till poolen igen, har inte varit där på över en vecka...


jaaa, min parfym är escada incredible me, det är typ fjärde gången jag har den nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0