Boys Don't Cry



Okej, jag har aldrig mått dåligt över en film. Klart man har grina till filmer och så, men aldrig lixom varit deppig i dagar pågrund av en film. Jag tittade på boy's don't cry för typ en vecka sen. Jag visste lite om den dära Brandon Teena/Teena Brandon innan, men sen när jag såg filmen, asså vet ni  hur mycket jag grät. Den va så HEMSK! Men det är inte det värsta, utan när jag blir insatt i en sak, tro mej då blir jag insatt. Så sen jag gick in på youtube så tittade jag på massa tributes till Brandon, skitsorgliga, sen hittade jag en dokumentär på typ en och en halvtimme så jag tittade på hela, och asså... dom intervjua alla personer som va med. Och sen fick man höra hela polisförhöret när polisen frågade Brandon frågor, asså jag dog, när man hörde den dära fett ledsna rösten asså.. åååh. Det ända jag har tänkt på sen dess är det. Innan jag somna, direkt när jag vakna, i mina drömmar, överallt. Jag pallar inte, vem vill må dåligt av en film, fast d är en verklig händelse ju. Så nu vill jag titta på en annan sorglig film, så jag kan ersätta den dära sorgen för boy's don't cry med nåt annat, varför bryr jag mej ens? haha. Se den inte om ni inte vill må dåligt i veckor, och sök inte på youtube sen efter dokumentären hur självmorsbenägna ni än är. Haha jag är fett mobbad egentligen, men fy va hemskt allt det där va.


ni som inte fattar vad jag snackar om, titta på den här.


här är massa klipp från filmen, så sjuukt att hon ser precis ut som en kille.. hon är sån GRYM skådesperska, min favorit!

SÅ NÅGON MED TIPS PÅ EN SORGLIG FILM!? för jag sätter mitt liv på att det inte finns någn sorgligare än den här, så bara jag ser något annat sorgligt så jag får nåt annat att tänka på. jag är en tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0