110117

heeeeey people, idag va en riiiiiktigt bra dag! Vi tog bussen till multiplaza, visste ni att det är svenska bussar dom har här? Inte direkt så som dom i sverige ser ut sådär röda, men inne det ser nästan lika dant ut :) Men sen gick vi runt lite och jag älskar panamas gator, asså det är sommar, mycket folk, mycket byggnade, mycke bilar. Och det va skitkul på bussen, när vi stannade så bussen mitt emot, på andra filen ni vet. Den ena killen som satt längst bak, knacka på den framför, så den knacka på den framför, och den andra knacka ¨på den framför och så vidare, sen satt dom alla och log fett mkt mot oss... hahahaaaa, den uppmärksamheten får man ALDRIG av svenska killar... mmmmmm men jag är glad för jag köpte jätte mycket, typ tre linnen, en kofta utan armar ni vet, med fint mönster på ryggen, solglasögon, EN HATT, haha impulsköp för 20 dollar, sen typ underkläder men säg mej vem tar kort på underkläder? typ dessi hahah, ne men jag ba jätte mkt, man känner i affären man har shoppat fett mycket men sen när man kommer hem, man ba,va det här allt? aya, ska sova nu har ont i huvet och är trött.


tänk hatten, ett vitt line, svarta koftan över, jeansshorts, ett par converse, en väska, OCH EN KALL GLASS ELLER COLA, och viktigaste, MOPPE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0