Töntar

Har precis tittat på hemmavideosar från 2006, och jag saknar mitt hem sååå mycket. Vill bara hem när jag tittar på det, och sen hahha, Pappa filmade när jag och Elida precis hade kommit hem från nånstanns, vi hade nog varit borta i flera dagar. Så kommer Dennis och säger med en pipig röst "Hej Jennifer" sen svarar jag tillbaka lika klent "Hej" och så kramas vi, hahahha VAAAAA?! idag hade typ varit TJAAAAAAAAAA CP, VEM HAR BYTT UT DITT ANSIKTE MOT EN RÖV? fast på skojj då och sen typ jaga varandra och slåss men asså hahaha, va vi så ödmjuka mot varandra? Så när vi tittade klart jagade Dennis mej och ville ha en kram, som på "gamla goda tiden" hahaha vilka sopooooooor tjejen, ahah har ni tänkt på det? Att män har högre status än tjejer, man säger typ, d va fett coolt mannen. Men om man säger det va fett coolt tjejen då är man världens töööööönt. Fett synd.


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahhaha vad fuula!

2011-01-22 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0