Q/A

Varför har du flyttat till Panama?
Alltså, jag har alltid, alltid, alltid velat bo här. Sen jag var liten sa jag alltid att jag ska bo i Panama minst ett år, har hittat flera inlägg här i bloggen för typ ett och ett halvt år sen och ba, efter jag blir 18 ska jag bo här,trodde aldrig att jag skulle bo här på riktigt tho... Nej men, jag har alltid velat bo här för det är här jag har min släkt, min mormor och morfar och allt ni vet, hade aldrig firat jul eller nyår med min släkt innan, eller deras födelsedagar eller min egen, som sååååå många tar förgivet i Sverige som har sin släkt hemma.

Vilken stad bodde du i förut?
Märsta baby! Slutstationen ni vet... om ni brukar pendla.. haha va pendla?? säger man så? aah men i alla fall, Märsta är bäst, nära till allt. Jag stör mig på alla som ba, "Måste iväg från den här hålan det du inte vet om dig själv vet alla andra" eller hur den går, eller folk som ba"Folk snackar så mycket skit, så mycket rykten" Get over yourself... bara för att tio pers har snackat om dig betyder inte att alla andra tusen personer vet vem du är. Var bara tvungen att säga det.



Vilka är dina tips till nybörjare inom dans?
Ååååh, bästa frågan! Alltså, vi alla har varit nybörjare någon gång! Tror ni lixom att dansarna i bounce alltid har varit bra? Dom va också säkert lite stela, och nybörjaraktiga i början. Så man får tänka så, att övning ger färdighet och aldrig, adrig, aldrig ge upp när man ser någon som är bättre eller för att man känner sig stel och dålig. Övning ger färdighet och det värsta är när man är begränsad av en dålig danslärare som ger koregrafin (som är skitdålig) och du ska bara härma, så sök inte in på kulturskolan..... hahah
Ett till tips kan vara att så ofta som man kan försöka tänka koregrafi i huvudet och sen ta ut det i rörelser, det är skitbra, det är som att fylla på ordförrådet fast då blir det... koregrafi förrådet. Hahah :)



Du e skiiiit gullig haha!
Okej, d va ingen fråga men jag är feeett säker på att du är gulligare, så söööööt som frågar saker!!<33


Kommentarer
Postat av: Stina

kasta inte skit på kultur skolan!!!

2011-01-26 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0