10e Juli 2011

okeeej, sen jag blogga senastttttttt har jag väll varit hos th typ varje kväll med massa människor, det vanliga ni vet men det är fett soft.
Igår så va nästan hela hope hos henne, d va oxå chill.. fast innan d va vi på valvet och grejjer, yeeeeez.

Sov där så imorse drog hon och jag till kinan och käka buffè, fett gott. Drog hem, vila lite och så, sen skulle hon jobba så jag tänkte vara hemma och chilla bara, sätta upp stationära datan i mitt rum och allt ni vet, så har jag kvar lösenordet från förra året, NOWAAAAY att jag kommer ihåg... suger :( 
Så blev fett sur och hämtade mammas laptop och sitter med den här, är fett trött så ska snart sova lite. Men vi hörs, det gör vi, ska säkert till th ikväll igen, aaah skönt att vara ensam faktiskt, har varit ensam knappt två gånger, haha, men vi hörsssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0