18e Juli 2011

okej känner att jag MÅSTE skriva nu, kommer få panik sen när jag i sitter i vinter och vill läsa om vad jag gjorde på sommarlovet så kommer det inte stå någonting ;(

Men dagarna som gått... har jag väll, jag vet inte, man vaknar sent, drar hem till någon och chillar på kvällen/natten typ, har varit hemma hos th mest för hon har haft ff, och så var vi hos rasmus här om dan och igår var vi hos Ståhls, så aa..

Idag så var jag hemma hos Amanda på dan, chillade, tittade lite prison break, asså ja allmänt chillade. Lagade mat, och åååååh vi hade typ världens dåligaste dag, i alla fall jag. Men aa sen mot kvällen drog vi till kallhäll med Stina, Th, Ludde, Sebastian och Dennis typ, och så Klara och några andra, chillade där. Kom hem nu vid tolv typ. Yeeeees, lägger upp lite bilder men ni som har mej på fb har väll antagligen redan sett dom ;)


när vi va hos rasmus bakade vi scones och hade mysbelys, haha :D

när vi var påväg hem från ståhls till amanda, vi GICK.... :(


när vi chillade hos amanda hela dan, aaah älskar hennes säng! och ååh, mina naglar är hemska! ska fixa dom snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0