30e Juni 2011

Hej på er, det här kaaaan vara sista blogginlägget från Panama, ska snart gå och sova ska upp sjuuukt tidigt i morgon, papachencho ska skjutsa mej elida och min moster till los andes så ska dom föna och platta håret sen ska vi snabbt in på el costo köpa lite mer stuff, sen kmr vi hem till el valle igen, sen vid tolv åker vi till versalles (vårat tomma hus) och hämtar alla resväskor, det är typ 11 stycken tror jag. Sen drar vi till flyplatsen runt två eller tre tror jag, planet går inte förs 19.20 men i vår familj det är ALLTID något som går fel så vi ska vara ute i god tid. Längtar tills jag sitter på flygplanet och ännu mer tills jag kan vila ut i Spanien, men fyyyyyyyy, vill inte lämna släkten här :(
Så ska sova nu, klockan är 2, ska upp om typ 4 eller 5 timmar aaaah, haha hejdå!! Och om det här är sista inlägget så SES VI I SVERIGE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0