HEMMA

Jag är hemmaaaaaaaaaaa nuuu, åååååh ni skulle varit med på flygplatsen, när vi kom vare typ 50 pers på flygplatsen med en stor välkomstskylt och det lääät dom skrek aaaaah, och jag skulle inte börja gråta men när Th och Amanda sprang fram så ba buhuuuuhuhuuuuuuuuu hahaha nee men åååh, sen var dom tvugna att hämta vakter för det blev fett mkt folk och grejjer jag vet inte haha, sen drog vi till donken, jag, amanda, th, moa, stina, theresa, isak, rasmus, simon och pontus, jag tror det var alla. Sen tog vi bussen hem till Amanda så kom Peter också, sen drog vi hem till Åbergs där massa människor var, sen drog vi tillbaka till Amanda och dygnade, jag somnade typ vid sju på morgonen? Haha, sen vid tre på dagen vaknade jag av att Amanda och Th och Stina höll på att laga amrikanska pannkakor, åååh det var fett gott sen drog jag till huset där alla resväskor var så oackade jag om mitt handbagage, så nu är vi hos moa och stina, vi får se vad som händer ikväll... Såååå nu vet ni att jag lever och har bloggat, kmr nog sluta blogga vi får se. Men vi hörs i  alla fall nån dag. byebyeeeeee och by the way sitter jag på Stinas mac, aaaaaaaah jag vill ha en mac, heeeelt underbar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0