14e Juni 2011

Haha varför sänks inte statistiken fastän jag inte ens bloggar typ längre? Skumt. Att ni fortfarande håller kvar här, hahah. Tror att jag gör såhär att jag kommer inte blogga under sommaren, sen kommer jag skapa en ny blogg senare till man börjar skolan. Men ska i alla fall fortsätta blogga tills vi flyttar hem i alla fall. Så ni kan titta in här lite då och då.

I ALLA FAAAAALL, det här inlägget skriver jag bara för ATT EN VISS PERSON NÄSTAN BÖRJAR GRÅTA FÖR ATT JAG INTE SKRIVER, DU VET VEM DU ÄR :) hahah...
Nej men, aa... vad ska man skriva då, DET ÄR 2 VECKOR KVAR. Helt sjukt men kan inte vänta, ska börja sortera kläder, vad ska jag ta med mej till Sverige och vad ska jag lämna här. Sen om typ en vecka flyttar vi hem till mormor och morfar och bor där sista veckan, ohno... kommer verkligen sakna deras hus, ÄLSKAR att vara där... ååh :( men kommer verkligen INTE sakna vårat hus här, det är nice och så men äee, minkvägen's hus är dom bästa! Asså ååååååååh jag kan inte väääänta hösten, och vintern, VARA MED PÅ KORT!!!!!! hahha, bli taggad på bilder på facebook, DANSEN, MOPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! ÅÅÅÅÅH, 2 veckor och 1 dag kvar.

Jag lääääängtar tills vi ska åka flygplan, jag älskar att åka flygplan, är liiite rädd för jag tänker alltid tänk om man dör. Men äääh, åååååh... sen sova i spanien en natt det blir asnice, hotellfrukost, och så har vi en hel dag i spanien så ska ut då och titta lite, sist var vi bara där sent på kvällen så vi drog bara ut och åt. Men åååh.

Aa, asså det blir asmkt text, förlåt, och det handlar om samma sak som dom två senaste men ååh jag är så taggad, att ett år gick såhär fort? gaaaaah... har laddat ner prison break så ska titta på det nu. Ska titta om jag har ngn bild att lägga upp, så byeeeeeeeee nu


där haru en (rättså) nytagen bild ;) skriver inommmmmmmmmm typ 4 dagar, ska försöka komma ihåg, kanske skriver i morrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0