28e Juni 2011

Heeeeeej, sitter här i sängen med Alice brevid mej. Hon är så söt, hon frågade mig om hon skulle få en blogg när hon blev stor, jag ba aa om du vill, hon ba aa och den ska heta alicebeauty! Hahaha, hon är fett söt, och såååå medveten om smink, smycken och kläder.

I alla fall så har jag inte suttit ner en sekund idag, såå stressig, drog till metromall och hjälpte Christian att shoppa, köpte en hoodie och två skjortor till mej själv oxå, och en bodylotion och en bodyspray från victoria secret. Sen kom vi hem så har jag packat, fixat handbagage, jag trooor jag vet vad jag ska ha från Spanien till Sverige, men inte från Panama till Spanien... gaaaaah.
Sen har jag målat lite, det som blev fail förut har fixat och hållt på, packat lite till åååh FY VAD JAG HATAR ATT PACKAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! DET FINNS INGET VÄRRE JAG LOVAR!

Jag läste inlägg från förra året och precis som jag skrev då så skulle jag gääääärna hoppa över den hära packprocessen. Uh.

I morron skjutsas alla möbler och sånt till mormor och morfar, sen så kmr ngn hit som ska städa och då ska väll vi dra till mormor och morfar oxå, så onsdag ska jag se till att jag har packat ner ALLT, fixat handbagage och allting så att jag på torsdag kaaanske hinner shoppa lite.... ååh jag vill, måste in i en vanlig affär och köpa skittles oxå.

Skriver mer i morron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0