5 dagar kvar

Heeeeeeej, har varit hos mina kusiner hela dan med typ hela släkten, d va chill. Dom bor liiite högre upp så d blev rätt svalt på kvällen det var askönt, och juste jag har tittat vädret och det kommer (om man nu kan lita på vädret) regna när jag kommer hem, hahah.. men menn noooo jag tog precis sönder n knappen d är ingen knapp där längre, aa men jag skriver på fixar d sen.

Joooooo, kom hem, tittar lite prison break, är inne på säsong fyra nu den är bra men inte i närheten av ettan och tvåan.. assååå åååh... saknar alla gamla personer som var med, abruzzi, benjamin, DAVID TWEENER APOLSKIS <333 hahaha, psykot, veronica D.B Cooper, Pope, ååh.. Ska titta på lite gamla avsnitt i morron.


alltså ååh, tweener, how i loved him, ska ladda ner några fler filmer med han

Och jag fattar inte hur ALLA (nästan) tjejer, klagar på killar som snaggar sig, jämför tweener här i videon med snaggat och långt, sen lincoln har snaggat, michael har snaggat, sucre har snaggat, dom ser ju bra ut lixom, sen både nate och luke i one tree hill har saggat typ två gånger och då ser dom sjuuukt mkt syggare ut än när dom har långt hår, det ser fett fräscht ut med snaggat,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0