14e Mars 2011


Hejhej♥
Sitter och lyssnar på musik och chillar bara, har precis snackat med Amanda, fy vad jag saknar att vara med henne och bara snacka och flumma. Men men, snart är jag hemma. Annars så har jag pluggat lite grann idag, ska försöka få klart engelskan ikväll också. Är inte alls taggad på att blogga, det är därför det har varit så dåligt dom senaste dagarna, ska försöka blogga mer, vill inte sluta blogga - igen. Hahaha, nej men kanske slänger in nåt inlägg senare. Hahaha kan berätta att mina scones igår blev FAIL. Det började ryka i hela köket och det stank apa, mer behöver jag inte säga, eller jo, att efter första tuggan höll jag på att spy. Men ska se ett dhw avsnitt nu sen ska jag fortsätta plugga, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0