21a Mars 2011

Men tjaaa, har inte gått så bra att plugga idag faktiskt. Har fasnat på youtube i flera timmar, är det inte kul att varje gång som man fasnar på youtube så börjar det med något oseriöst, asså en random video men man slutar alltid upp med MASSA feeeett seriösa videos om typ liv och död. Haha, nej men det är fett härligt har suttit och tittat på massa freestyles med olika rappare, finns så sjuukt många bra freestyles, lägger upp en sen när jag DOG av garv, dom jämförde Eminem med Weezy och hahahha, asså jag tror på riktigt han va hög, Lil wayne asså.. ååh jag dog, så säämst på att feestyla. Men i alla fallllll, ska gå ner och diska nu (JAG SAKNAR VÅRAN DISKMASKIN!!!!!!!) lovar att blogga mer senare för jag har bloggat som ett cp dom här senaste dagarna :)

 

Kommentarer
Postat av: sofia'

sluta vara så fin man blir ju avensjuk :(

2011-03-23 @ 19:11:31
URL: http://sofiafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0