27e Mars 2011

Hejhej, aah som dom flesta kanske redan vet nu så blev jag rånad igår, pallar inte snacka om det här men blev i alla fall av med hela min plånbok, och guldarmband. Men måste säga att folket i Panama är hjäääältar!! förutom tjuvarna då, en man hoppade fort in i sin bil, och killarna som jobbade på stället vi va på sprang efter tjuven och folket ringde efter polisen så fort dom märkte att nåt va fel, och polisen kom efter 2,3 minuter, så jag är ok! Arg, men ok! Folket i Sverige hade inte ställt upp sådär, dom hade låtsas som att inget hände. Chocken kom sen när jag kom hem och skulle sova, kunde inte tänka på annat än pushen jag fick och bilden när hans hand tog plånboken och bilden när jag insåg att jag inte kunde springa efter och stannade, så ser man hans rygg och ben springa hur fort som helst, med min plånbok i handen. Men satte på lite eminem och blev lugn ;) hahah nej men aah.. nu vet ni, jag bloggar igen när jag får lusten tillbaka, är fortfarande arg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0