Webbat med Th

Har inte bloggat så mycket idag för först målade vi, sen när vi var klara med det började jag webb med Th och sen har vi snackat i 6 timmar ungefär. Fett härligt, ibland kändes det som man va där och snackade med varandra i verkligheten, men så fort vi hade slutat pratat var det back to reality.

Men en sak vi snackade om fett mycket var valar, haha så typiskt oss men vi blev fett fascinerade, hur stora dom är. Tänk dej att simma brevid en sån, helt sjukt. Jag badar hellre med ormar än att simma, själv med en sån stor i vattnet. Uuuuh, vill drömma om det, fett kul.
Sen snackade vi mycket gamla minnen och sånt, och säg mej, vad har vi inte gjort? Varje klassråd i nian sa läraren "Det är någon på skolan, men jag tror inte det rör någon i den här klassen, som har gjort blablabla" så sitter jag och th längst bak i klassrummet och försöker se oskyldiga ut. Hahaha, åååh...

Nej nu ska jag se ett dhw avsnitt, sen ska jag sova. I morrn blire fest hos släkten och ska försöka få lite plugg gjort innan. Vi hööööörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0