10e Maj 2011

Åh yes, är nästan helt bra i ryggen nu. Då är det min sista dag som 16, det är läskigt. Känns som att jag nyss fyllde 16 ju, som dom tårta mej på dansen hahaha, baaaaaaaaaaaajs att jag råkade radera mitt youtubekonto, jag hade filmen där ju :( Men aah d va fett kul, förutom att dom misslyckades så hååååårt och va tvugna att jaga mej med tårtan och när jag kasta mej på golvet för att ta skydd så la dom tårtan under mitt ansikte, så d va fusk... hahah
Men jempa ska upp nu, asså mina morgon inlägg suger, inga bilder, inget intressant att säga... Kanske ska sluta blogga på morgonen.
Aaaaaaaaaah juste, d suer att jag kommer få mina grattis 7 timmar före, alltså kommer jag få dom typ vid 5 på eftermiddan, äääääääh vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0