13e Maj 2011

2 dagar till, så äre exakt en och en halv månad kvar, det är inte mycket!! IIIIIIIH!!! 47 dagar kvar, kan inte sluta längta. Men jag ser nästan mest fram emot att åka flyplan, jag älskar det, fast har börjat få liiite flyplansskräck nu... men ääh, maten är oftast god, man kan sitta och bara chilla i TIMMAR, kommer titta på one tree hill, lyssna på musik, iiih bara några veckor kvar! snart kan man räkna veckorna på en hand, wow... nyss vare december 2009 och jag längtade redan till sommaren 2011... time goes by so fast!

Jaja, har precis tittat klart senaste avsnittet av dhw, d är så kefft nu... Det händer inget nytt, Carlos och Bree bråkar för det som hände i säsong 1, Paul och Felicia är med pågrund av saker som hände i säsong 1... och det är det ända som händer, inenting nytt bara massa tråkigt från säsong 1.
Har kommit ifatt oth nu, 8 säsonger har jag tittat på på typ 1 månad. Bästa serien, vill inte vänta en hel vecka på att nåt nytt ska komma, och nästa avsnitt är säsongsfinal så då måste man vänta till typ september OM dom gör säsong 9. Hoppas dom gör och hoppas Lucas och Peyton kommer tillbaka, i alla fall för nåt avsnitt.
Haha så, ska inte snacka mer om serier...

Nu blir plugg, ska skriva en uppsats om kalla kriget, göra fyra spanska uppgifter och ett matteprov idag!
2 veckor kvar i skolan sen sommarlov! Ligger på skolvecka 32 efter den här veckan då äre 32, 33 och två dagar av vecka 34, AWEEEESOMEEEEE!


slänger bara in en bild som amanda skickade på mitt, vackra, underbara, absolut bääästa hem!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0