27e Maj 2011

Hahah varning för tönt inlägg meeeeeen, min favoritperson på hela twitter (@RealDopeKid) följer mej!!! aaaah, ja retweetar hans tweets heeeela tiden, han är fett tung. Sen så när jag vakna i morse så hade jag en ny follower så ba baaaam vare han, så jag trodde twitter va messed up att den lekte med mej, asså VARFÖR skulle han följa mej, så jag vänta för jag skulle se om den slutade lagga vilken jag trodde den gjorde, sen han va fortfarande på min followers lista, så jag skrev nåt ba aah han följer mej?! sådära, guess what, han rewtweetade det, så d kom på hans twitter sida, ååh blev fett glad!! Ni som har twitter, FÖLJ HAN! och ni som inte har twitter, skaffa!!


här jag ba, whaaaaaaaaaaaat?


och här jag ba NOOOOWAY :DDDD

Haha okej d är inte som att d är eminem som följer mej lr ngt, meen.. RealDopeKid är lixom... THE realdopekid! haha

annars då så har jag gjort slutprovet i matte, d gick sådär, filmat när jag spelat fotboll till idrott, ska skriva en uppsats nu så jag kan checka av lite mer på listan på alla inlämningar jag har innan jag får sommarlov, snaaaart klar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0