45 dagar kvar!

Det spöregnar här, och ska snart sova, huuuur skönt? :D
aaah måste gå och sova nu innan det försvinner, i morrn blire skola, ska försöka göra upp planering för dom här två sista veckorna så jag inte hamnar efter i något och behöver jobba lite över sommarlovet oxå.. sommarlov, låter sjuuukt, trodde aldrig att det här året skulle gå så fort. Men nu ska jag inte sitta och överanalysera om hur året har varit och hur fort det är gått, IMA PREPARE TO HANG OUT WITH THE CRAZY PEOPLE I LOVE, 45 dagar kvar åååååh!
juste, har fixat min tumblr lite, får se när jag och om jag kommer igång med den påriktigt, http://djenniferr.tumblr.com
there u go. by the way, fick fyra timmar mer nu på spotify.... :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0