7e Maj 2011

Idag var ingen bra dag, har för mycket på huvudet och jag har inte gjort någonting förutom att titta på one tree hill... är ett avsnitt kvar på säsong 7 sen börjar jag med 8 som är den som dom är på nu, fast dom, har typ 2 avsnitt kvar på den men ändå... nooooo, då måste jag vänta fett länge tills dom börjar med 9, fett tråkigt. Och Elida försöker få mej att börja titta på Vampire Diaries, ska jag? jag vill inte, för pallar inte bli besatt av en sån serie, men asså, hmm...

Men ååh juste, pappa visade mej tiderna och sånt för planet, så såhär äre vi åker härifrån 1 juli 19.20 landar i Spanien 12.00 på dan den 2 juli, åker från spanien 10.00 3 juli, så vi har en heeeel dag i spanien! Sen landar vi på arlanda 3 juli 14.00 svensk tid, kan det bli mer perfekt? Jag har en hel dag kvar i Panama som sista dagen, behöver inte åka mitt i dan, i början av dan utan vi åker på kvällen, sjuuukt bra, sen en heeel dag i spanien och vi åker inte allt för tidigt, tio är typ perfekt. Och sen kommer vi till sverige mitt på dan, alltså har jag en hel dag, kväll och natt när jag kommer hem, AWESOME! 54 dagar kvar (tills första juli) men egentligen 53 för det är kväll för mej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0