Ima die with my thumb held high


Idag har varit typ världens bästa dag, vaknade hyffsat tidigt, drog till poolen, kom hem, åt pappas grillade hamburgare, diskat, ska plugga lite, sen har jag laddat net one tree hill säsong 1 igen för Alice vill börja om från början haha, den tönten är besatt av one tree hill och hon är sju år, u just gotta love her.
En grej jag tänkt på, är det bara jag som är trött på allas deppiga statusar på fb? Typ  eeh "smärtan du lämnade efter dej i mitt hjärta" hahahah eller något i den stilen eller typ sånna hära statusar som är waaaaaaaay to complicated för nån att förstå, varför kan inte alla bara chilla lite, thumbs up hallååååå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0