Lodardag


Hejhej, gjorde nästan allt jag skulle göra idag. Ska upp tidigt i morgon oxå så... hinner göra en del då. Idag då, drog jag, mamma och elida och alice till multiplaza. Elida skulle köpa något så vi hängde på. Kom hem på kvällen och fyyyy vad trött jag var, somnade vid åtta vaknade vid tio så jag kan inte sova nu. Fast ska göra det ändå.
Eminem har förresten twittrat vad EPn ska heta nu, så checka hans twitter om ni vill veta. Undrar när den kommer ut, och det var ju hundra år sen dom började filma för Space Bound videon, när kommer den ut?
Vill ni veta vilket mening som har klistrat sig i mitt huvud, Used to not be allowed in the building but now we on the rooftop, ni kan resten av låten
PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0