brist på liv

Okejokej jag är fett sämst på att blogga, men finns inte mkt att blogga om nu för tiden. Det är 46 dagar kvar tills jag åker hem, och förutom att blogga om att jag snart åker hem och om hur mycket jag längtar, eller att jag har ganska mycket plugg, så finns det inte så mycket mer... Har skaffat tumblr, känns bättre, det är ju nästan som blogg fast mindre text, mer bilder, som om jag tar bilder. Nääe men aa.. vi får se inte för att jag använder den än, måste bara pimpa den lite.

Men men idag har jag väll tillexempel badat och solat, bara allmänt chillat, tittat oth, skrivit en kort uppsats, tittat vampire diaries. Elida, asså hahaha... hon TVINGAR mej att se, på riktit, jag har inget val typ, och jag trodde att det skulle vara fett bra för alla som ser blir ju typ beroende och skit, men hahahhah.... twilight är bättre alternativ om man vill se vampyr skit, men ska ge hela säsong 1 en chans.... känns som jag redan har sagt det här?

Aaaaah nu för tiden får jag deja vu känslor hela tiden om exakt allt... it's sick. Äeee men är fett trött, bye <3





2 bilder från i onsdags hos släkten, vrf ser huvet så stort ut näre är närbilder??? huh???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0