Saaaan Blaaaaas

Dåååååsååå kan berätta lite om san blas.

Det var heeeeeelt awesome! Vi bodde på en ö som har ett "hotell" asså, en liten ö med några rum sådära, en restaurang typ, aah d va ganska chill bara att rummen var fett ruttna, duschen var rutten, toan va sönder hela tiden, det var gaaanska så unket, d va typ väggar av halm.. haha nej men trä fast det var fett tunt så man hörde allt och alla, på båda sidorna hade vi holländare och deras språk hahahahha, låter som ett riktit fantasispråk. Men aa, och DJUUUREEEEEN uuuew, när man skulle sova vare kryp i sängarna, i taket på vägarna och sen vaknade man mitt i natten av att det var krabbor på väggarna hahaha, och dem hade inte fläkt eller ac så man dödades av svett.

Så det var det enda dåliga, men när vi kom dit drog vi till en ö där man badade, aaasnice, palmer, vit sand, blått hav, jag snorklade lite med killarna och pappa också, och åååh kokosnötterna! Vet inte hur många jag har druckit och sen när man har druckit klart ber man dom skära upp den så äter man kokosköttet, sååå gott!!

Sen andra dagen drog vi först till en ö där indianer bor, vi känner en familj därifrån så dom visade oss runt, och så coolt, dom bor i små hus som är byggda av, jag vet inte vad dom är byggda av men dom ser ut som hyddor och sen så har dom inge golv utan dem går på sanden inomhus oxå, det bodde maaaassor där. Sen drog vi till en annan ö och badade, den hade ännu blåare vatten, såå härligt!

Åh juste, vi såg typ aaasmånga delfiner oxå, sååå fina, sen har vi sett sjöstjärnor.. hmm, en rocka såg vi oxå, den va typ mörkblå med vita prickar, skitful. Sen massa fiskar och grejjer, aa...  pallar inte skriva så mkt mer lägger in lite bilder jag tog med ipoden, lägger in resten av bilderna med systemkameran och det någon annan dag, nu i helgen ska jag bara fokusera på skolan, sista veckan nu måste in med aaaallt!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0